sobota, 12 listopada 2011

Louboutin Shoes

Uwielbiam buty od C. Louboutina! W mojej szafie na pewno znalazło by się trochę miejsca na buty jego projektu. A teraz kilka moich ulubionych z ostatnich kolekcji :)

BicloubutuVerdun 140mm
Bambou 140mmPigalle Plato 120mmMarisa 140mmVicky Booty 120mm
Lady Peep 150mmDaffodile 160mm

Ostatnio serce gwiazd podbija model z lwią łapą. Są ekstrawaganckie, ale i urocze :) Polubiła je m.in Blake Lively i Sarah Jessica Parker.

lion-heels-shoes

Co sądzicie? Które podobają Wam się najbardziej? 

10 komentarzy:

  1. świetny blog :)
    wpadnij na mój : http://scarlett-for-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. niektóre są całkiem niezłe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi podobają się najbardziej te pierwsze, niebieskie, błyszczące i te nad nimi - szare .;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sara Jessica Parker and Blacek Lively were wearing the hairy one hehe.
    It's so cool. For the for glance i didn't like it. but i love it now , cus it's Louboutin haha. I think i can rock it lol. Grrrrrrrr

    www.thesanktuary.blogspot.com

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  5. model z lwią łapą niespecjalnie do mnie przemawia :( ale Louboutin jest genialny, uwielbiam jego buty z ćwiekami i klasyczne, czarne szpilki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I love the pair in the 6th picture! There are gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie buty z lwią łapą są 'obciachowe' ale to tylko moje zdanie. Najładniejsze buty to przedostatnie i ostatnie w drugim rzędzie. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kocie łapy są świetne :D poza tym cieliste i czarne odkryte :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham buty Louboutina! I jestem pewna że kiedyś para, albo dwie znajdą się w mojej szafie:)

    Pozytywny blog, dodaje do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń