niedziela, 11 grudnia 2011

Jedenasty grudnia

Dopiero teraz mam chwilę, żeby coś tutaj napisać. Wczoraj z zakupów wróciłam przed 22. Prezenty już kupione. Mam nadzieję, że wszyscy będą zadowoleni! Oczywiście nie będę pisać tutaj co dla kogo, bo mała część mojej rodziny tutaj wchodzi :D Chyba pierwszy raz wyszłam z galerii bez rzeczy "dla mnie". Jestem z siebie dumna, że nic nie wydałam! Z kolei dzisiaj od rana - porządki świąteczne! Nienawidzę sprzątać w szafie. Co z tego, że dzisiaj jest wszystko pięknie poukładane, niemalże według kolorów, jak pojutrze moja szafa będzie wyglądała jak po przejściu tsunami.. Cieszę się, że mam już to za sobą :D



zapomniałam napisać-na finałach wojewódzkich w ręczną zajęłyśmy 2 miejsce!

13 komentarzy:

  1. uważam dokładnie tak samo, dlatego rzadko sprzątam w szafie, a właściwie wcale.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie u Ciebie w środku szafy :D ja takie wycinki z sesji itp też zawiesiłam na szafę, tylko z zewnątrz, mam szafę taką zwykłą i garderobe, w której są rzeczy wszystkich domowników, pozwolili mi ją urządzić hiehie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, ja też nie, szczerze mówiąc. Chociaż moja bliska przyjaciółka ma mega porządek, wszystko kolorkami, czarne z jednej strony, jasne z drugiej, buty równo w kartonach - masakra ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. to bardzo możliwe, mam szczęście do pokładów, albo kupię i połowy nie ma, albo biorę jakiś lewy :D

    czytałam na wizazu wiele negatywnych opinii więc sama nie wiem, kocham match perfection z Rimmela :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna masz szafę. Też nie lubię sprzątać. A prezentów jeszcze nie mam ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. fajną masz tą szafe !
    cóż, świąteczne zakupy dopiero przede mną..

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja porządki planuję na przyszłą sobotę, a kupując prezenty dla bliskich siebie też obkupiłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. A na jaką literę jest prezent dla cioci Asi? (((((((((((-:

    OdpowiedzUsuń
  9. piłka ręczna
    <3
    gratuluje ^^
    wiem, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :D Super szafa ;))

    OdpowiedzUsuń